دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
برآورد تولید ناخالص داخلی ورزش و تحولات اجزای آن (1394-1375)
صفحه 17-32
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک
صفحه 33-50
تأثیر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولیدی کالاهای ورزشی بر تولید ناخالص داخلی ایران
صفحه 51-70
رتبهبندی شاخصهای مدیریت زنجیرة تأمین خدمات در ورزش
صفحه 71-92
اثر نوگرایی مصرفکننده بر سبکهای خرید پوشاک ورزشی
صفحه 93-108
تدوین الگوی شایستگی مدیران سازمانهای ورزشی کشور براساس نظریة دادهبنیاد
صفحه 109-128
پیامدسنجی واگذاری اماکن ورزشی بر ابعاد مختلف ورزش همگانی و قهرمانی در استان کرمانشاه
صفحه 129-152
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان
صفحه 153-170
کاربرد کهنالگوها برای تعیین شخصیت برند سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران
صفحه 171-190
پیشبینی عملکرد کشورهای آسیایی در بازیهای المپیک براساس عملکرد گذشته
صفحه 191-204
تبیین و پیادهسازی مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها در ارزیابی عملکرد و رتبهبندی هیئتهای ورزشی
صفحه 205-242
برنامهریزی راهبردی اداره کل ورزشوجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن
صفحه 243-260