دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 11
مقاله پژوهشی
آسیبشناسی فرایند موجود سیاستگذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو
صفحه 17-42
تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد
صفحه 43-72
تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی
صفحه 73-90
ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان)
صفحه 91-116
بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکههای مجازی و فروشگاههای اینترنتی
صفحه 117-136
ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی ایران
صفحه 137-160
تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی
صفحه 161-178
نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت سازمانی ادراکشده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان
صفحه 179-202
ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران)
صفحه 203-228
اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان
صفحه 229-248
نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی
صفحه 249-264