دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی
صفحه 15-36
بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة همتألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وبآفساینس طی سالهای 2016-2006
صفحه 37-58
شناسایی چالشهای پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور
صفحه 59-78
طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 79-94
تعیین مؤلفههای مفهومی و کیفی دیوارنگارهها و نوشتههای مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانشآموزان به تحرکبدنی و ورزش
صفحه 95-114
تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحالوبختیاری
صفحه 115-138
تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانشآموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
صفحه 139-158
اثر بازاریابی خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوعدوست
صفحه 159-182
تأثیر شاخصهای فروش شخصی بر رفتار خرید مصرفکنندگان جوان
صفحه 183-204
تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران
صفحه 205-232
بررسی ارتباط مهارت های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت بدنی دانشگاه پیام نور
صفحه 233-250
رابطة عناصر پایهای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاههای سراسر کشور
صفحه 251-268