دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 11
مقاله پژوهشی
شناخت و اولویتبندی موانع خصوصیسازی صنعت ورزش فوتبال در ایران با رویکرد آنالیز چندمعیاره و کپلند
صفحه 15-36
مدلی جامع برای اثربخشی حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 37-60
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی
صفحه 61-80
شناسایی و مقایسۀ موانع مشارکت خیرین در توسعۀ فضاهای ورزشی
صفحه 81-96
مدلسازی واردات کالاهای ورزشی ایران با استفاده از مدل آرما طی سالهای 1391ـ 1371
صفحه 97-110
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی)
صفحه 111-126
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت)
صفحه 127-146
ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ شایستگیهای مربیان ورزشی
صفحه 147-170
بررسی روایی و پایایی نسخة فارسی شاخص توانایی انجام کار و ارتباط آن با شاخصهای آمادگی جسمانی در کارکنان شهر کرمانشاه
صفحه 171-190
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت ارتباط با تماشاگران لیگ حرفهای والیبال زنان
صفحه 191-210
رابطۀ رفتار مربیگری با انسجام تیمی و کارایی مشارکتی بازیکنان زن لیگ برتر هاکی ایران
صفحه 211-232