دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 9
مقاله پژوهشی
عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (ورزشی)
صفحه 17-36
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد
صفحه 37-50
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد
صفحه 51-72
ارتباط خطر ادراکشدۀ مالی ـ زمانی با مقاصد مصرف تماشاچیان ورزشی
صفحه 73-90
بررسی رابطه ابعاد زیباشناختی و کیفیتخدمات با وفاداری در مشتریان استخرها
صفحه 91-112
استاندارد سازی پرسش نامۀ مؤلفه های مؤثر بر خرید روزنامۀ ورزشی
صفحه 113-128
ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
صفحه 129-142
بررسی موانع استفاده از دوچرخه در بین کودکان ایرانی
صفحه 143-154
بازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا
صفحه 155-176