دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = عملکرد
تعداد مقالات: 10
چابکی بازاریابی ورزشی: شناسایی پیشامدها، پیامدها و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی با نقش تعدیلگری تلاطم بازار (مورد مطالعه: برند ورزشی مجید (مروژ))
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 تیر 1401
تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1401
تحلیل عوامل موثر بر عملکرد هیئت تکواندو استان تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
بررسی رابطه بین سلامت سازمانی با عملکرد کارکنان وزارت ورزش وجوانان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامة «عملکرد داوطلبان در ورزش»
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 237-250
تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 73-90
ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 17-36
تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در ردههای پایۀ فوتبال ایران
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 119-136
ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایقرانی
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 163-182
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 105-126