دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
تحلیل تسلط ریسکهای منابع انسانی در تضعیف سرمایة انسانی در سازمان ورزشوجوانان با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری
صفحه 17-42
ارائة مدل حکمرانی خوب الکترونیک در وزارت ورزشوجوانان
صفحه 43-62
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی
صفحه 63-78
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال
صفحه 79-98
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور
صفحه 99-120
نقش هیئتمدیرة باشگاههای فوتبال از منظر حکمرانی
صفحه 121-140
بررسی عوامل تبیینکنندة زبان مطلوب مدیران سازمانهای ورزشی ایران
صفحه 141-158
الگوی تمایل به جابهجایی والیبالیستها براساس سبک حمایت رفتاری مربی، حمایت و تعهد باشگاهی
صفحه 159-180
طراحی مدل مدیریت آشوبگونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری
صفحه 181-204
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة مزیت رقابتی در ورزش
صفحه 205-226
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران
صفحه 227-244
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی
صفحه 245-268