دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی
صفحه 17-36
ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمانهای ورزشی
صفحه 37-50
نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان
صفحه 51-72
تحلیلی بر پیشبینی سازگاری شغلی براساس پیادهسازی مدیریت کوانتومی
صفحه 73-86
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران
صفحه 87-102
ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درونداد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور
صفحه 103-122
شناسایی و الویتبندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدلهای تصمیم گیری چندشاخصه
صفحه 123-138
عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیمهای شرکتکننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل
صفحه 139-154
موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان
صفحه 155-170
تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران
صفحه 171-188
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد
صفحه 189-204
طراحی الگوی شایستگیهای کارآفرینان در صنعت ورزش ایران
صفحه 205-228