دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = بازاریابی
تعداد مقالات: 11
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
طراحی مدل توسعه بازاریابی فدراسیون کشتیایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1402
طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 تیر 1402
ارائه مدل ارزش بازار بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران : رویکرد ساختگرا نظریه داده بنیاد
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 17-46
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی
دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 17-54
موانع و راهکارهای توسعة منابع مالی ورزش زنان در ایران
دوره 12، شماره 63، آذر و دی 1399، صفحه 89-112
مدل ساختاری رویگردانی مشتریان از فروشگاههای ورزشی
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 169-192
طراحی الگوی بازاریابی لیگهای حرفهای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار
دوره 12، شماره 59، فروردین و اردیبهشت 1399، صفحه 17-36
کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی باشگاههای آمادگی جسمانی و ایروبیک
دوره 11، شماره 54، خرداد و تیر 1398، صفحه 33-50
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 59-82
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 79-102