دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = سعید صادقی بروجردی
تعداد مقالات: 11
فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 خرداد 1401
شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 295-322
تأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 251-270
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 141-162
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 247-264
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 73-92
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 79-96
موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 155-170
ارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال
دوره 7، شماره 33، آذر و دی 1394، صفحه 1-14
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 115-130