دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = سعید صادقی بروجردی
تعداد مقالات: 11
شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران)
دوره 16، شماره 83، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 51-82
فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 55-86
شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 295-322
تأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 251-270
تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 141-162
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 247-264
شناسایی و اولویتبندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دستدوم خارجی با رویکرد AHP
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 73-92
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 79-96
موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرفکنندگان
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 155-170
ارتباط بین سبک رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال
دوره 7، شماره 33، آذر و دی 1394، صفحه 1-14
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 115-130