دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = سردار محمدی
تعداد مقالات: 12
اثر هویت تیم و هواداری ورزشی در پیش بینی پرخاشگری هواداران فوتبال (نقش تعدیل گر سن هواداران)
دوره 14، شماره 76، بهمن و اسفند 1401، صفحه 17-42
کاربرد مدل پذیرش فنآوری در استفاده از اپلیکیشنهای تیمهای ورزشی
دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 239-266
پاسخ مصرف کنندگان محصولات ورزشی سودمند و لذت بخش به فروش سخت و نرم
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 251-277
ارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 17-40
ارائة مدل کیفیت وبسایتهای ورزشی با وفاداری الکترونیک در دانشجویان تربیتبدنی: نقش میانجی رضایت الکترونیک و تجربة خوشایند
دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 209-230
اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 215-242
ارزیابی عوامل مرتبط با کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 225-242
ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 97-112
نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 51-72
ارتباط بین فنآوری اطلاعات و یادگیری سازمانی در سازمان های ورزشی ایران
دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 217-228
اولویتبندی موانع فنیـ سازمانی کاربرد IT در سازمانهای ورزشی با AHP
دوره 7، شماره 30، مرداد و شهریور 1394، صفحه 241-251
ارائه الگوی اضطراب رایانه سازمانهای ورزشی ایران
دوره 5، شماره 20، آذر و دی 1392، صفحه 205-220