دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = حسین اکبری یزدی
تعداد مقالات: 9
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 303-338
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 15-35
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 181-198
تعیین روایی و پایایی پرسشنامة بازاریابی رابطهمند تماشاگران ورزشی
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 177-194
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 155-174
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 39-60
بررسی و تحلیل کیفیت خدمات در لیگ برتر فوتبال ایران بر مبنای مدل سروکوال
دوره 6، شماره 25، مهر و آبان 1393، صفحه 15-38