دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 11
مقاله پژوهشی
بررسی کیفیت خدمات باشگاههای ورزشی بر مبنای مدل سروکوال: (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی شهر تهران)
صفحه 17-32
ارائة الگوی ارتباطی عوامل مؤثر بر توسعة جغرافیای ثروت آفرینی در ورزش بسکتبال ایران
شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران)
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار
صفحه 83-100
راهبردها و پیامدهای ارتباط دانشکده های علوم ورزشی با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری
صفحه 101-130
اجتماع پذیری در محیط محله: واکاوی عوامل موثر بر ارتقای فعالیت بدنی در سالمندان(رویکردی پدیدارشناسانه)
صفحه 131-146
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات
صفحه 147-166
طراحی مدل مدیریت استعداد تنیس روی میز ایران
صفحه 167-194
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران
صفحه 195-214
تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعاملگرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای)
صفحه 215-240
ارائه الگوی فرهنگسازمانی وزارت ورزش و جوانان (با رویکرد آمیخته)
صفحه 241-272