دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
ارائة مدل عوامل مؤثر در تصمیم به استفاده از گوشیهای هوشمند در زمینة ورزش: کاربرد مدل پذیرش فناوری و تجربة خوشایند
صفحه 17-40
شناسایی مؤلفهها و سطوح اقتصاد دانشبنیان در ورزش (رویکردی کیفی)
صفحه 41-60
طراحی مدل توسعة گردشگری ماجراجویانة ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد
صفحه 61-82
توسعة پایدار از طریق ورزش: موانع و راهبردها
صفحه 83-102
عوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده
صفحه 103-124
ارائة چارچوب تحلیل سیستماتیک فرایند تولید تا مصرف کالاهای ورزشی ایرانی
صفحه 125-150
بررسی عوامل مؤثر در بهبود قابلیتهای فضاهای ورزشی در راستای توسعة امنیت شهری
صفحه 151-168
مدل ساختاری رویگردانی مشتریان از فروشگاههای ورزشی
صفحه 169-192
بررسی بهبود نظام اطلاعاتی سبز در اماکن و سازمانهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 193-216
پیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات
صفحه 217-236
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامة «عملکرد داوطلبان در ورزش»
صفحه 237-250
تأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی
صفحه 251-270