دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
همگرایی صادرات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت گشتاور تعمیمیافته
صفحه 17-32
طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد
صفحه 33-58
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی
صفحه 59-82
ارزش پیشنهادی به مشتری درمدل کسبوکارهای ورزشی
صفحه 83-98
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای استعدادیابی ورزش جودو در ایران
صفحه 99-120
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی
صفحه 121-138
اعتباریابی پرسشنامة ادراک رفتارهای سیاسی سازمانی
صفحه 139-156
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران
صفحه 157-180
ارتباط کیفیت خدمات (برمبنای مدل کیواسک) با رضایتمندی و تمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیتهای فوقبرنامه ورزشی
صفحه 181-198
مدلسازی نقش تعاملی ساختار پارکها، محل زندگی و فعالیت بدنی (مطالعة موردی: ساکنان شهر اهواز)
صفحه 199-218
تأثیر مداخلة آموزشی مهارتهای هفتگانة مدیریت کوانتومی بر رضایت شغلی، دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی معلمان تربیتبدنی
صفحه 219-236
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران
صفحه 237-256