دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 10
مقاله پژوهشی
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها
صفحه 17-38
ارائۀ مدل اندازهگیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد
صفحه 40-60
شناسایی عوامل و ملاکهای مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی
صفحه 61-78
ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 79-96
ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمانهای ورزشی ایران
صفحه 97-112
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران
صفحه 113-130
تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجیگری تبلیغات دهانبهدهان
صفحه 131-146
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA
صفحه 147-170
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 171-186
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن
صفحه 187-208