دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = هواداران
تعداد مقالات: 12
هواداران نسل Z در صنعت ورزش: انتظارات و خواستهها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1403
طراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 247-260
بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی)
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 177-212
عوامل موثر بر مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از نظریه ی داده بنیاد
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 131-156
عوامل مؤثر در حضور هواداران فوتبال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2018 براساس نظریة ارزشهای مصرفشده
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 103-124
تأثیر نشانههای محیطی وبسایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 251-270
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 237-256
ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران
دوره 8، شماره 38، مهر و آبان 1395، صفحه 51-68
نقش هویت اجتماعی برند بر خوشنامی باشگاه از دیدگاه هواداران
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 83-96
نقش رسانههای ورزشی در شکلگیری رفتار شهروندی هواداران شهرآورد
دوره 7، شماره 34، بهمن و اسفند 1394، صفحه 37-50
شناسایی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 71-88
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 29، خرداد و تیر 1394، صفحه 175-192