دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = لیگ برتر فوتبال
تعداد مقالات: 13
آیندهنگاری توسعه لیگ برتر فوتبال عراق مبتنی بر سناریو در افق 1454(ه.ق)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران )
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 229-254
طراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 221-250
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 125-144
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 155-174
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 39-60
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 171-186
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس)
دوره 8، شماره 37، مرداد و شهریور 1395، صفحه 127-148
نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان
دوره 8، شماره 37، مرداد و شهریور 1395، صفحه 201-218
حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 57-72
توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 121-136
اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 47-62
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 105-126