دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = لیگ برتر فوتبال
تعداد مقالات: 12
ارزش گذاری فوتبال به عنوان کالای عمومی با رویکرد ارزیابی احتمالی( مطالعه موردی: باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران )
دوره 14، شماره 73، مرداد و شهریور 1401، صفحه 229-254
طراحی الگوی توسعة فرهنگ هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 221-250
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 125-144
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل انتظامی و اجتماعی لیگ برتر فوتبال در شهرآورد پایتخت
دوره 9، شماره 44، مهر و آبان 1396، صفحه 155-174
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفهای فوتبال ایران براساس مدل AIDA
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 39-60
اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 171-186
بررسی نقش داراییتداعیبرند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس)
دوره 8، شماره 37، مرداد و شهریور 1395، صفحه 127-148
نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان
دوره 8، شماره 37، مرداد و شهریور 1395، صفحه 201-218
حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 57-72
توصیف پنج بعدی مشکلات داوران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 121-136
اثر شوک تغییر مربی بر عملکرد تیم در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگهای منتخب اروپا
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 47-62
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 105-126