دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = نازنین راسخ
تعداد مقالات: 10
ارائه مدل ارزیابی عملکرد رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
دوره 15، شماره 79، مرداد و شهریور 1402، صفحه 255-280
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 185-216
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن
دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 363-392
ارائة مدلی از اثر مؤلفههای کیفی یک وبسایت ورزشی بر استقبال کاربران
دوره 11، شماره 57، آذر و دی 1398، صفحه 141-158
بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاههای ورزشی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 121-138
طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 79-94
تعیین عوامل کلیدی موفقیت برتوسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی صنعت چاپ رسانه های نوشتاری ورزشی)
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 73-92
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی)
دوره 9، شماره 41، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 111-126
تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 17-42
مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک
دوره 6، شماره 25، مهر و آبان 1393، صفحه 79-100