دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه توزیعی
صفحه 17-36
تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش
صفحه 37-62
تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران
صفحه 63-86
تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران)
صفحه 87-104
تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری
صفحه 105-124
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 125-144
ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکدههای علوم ورزشی براساس نظریة دادهبنیاد
صفحه 145-164
تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزشهای پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز
صفحه 165-186
ارائة الگوی تأثیر برنامهریزی استراتژیک بر موفقیت پیادهسازی استراتژی در وزارت ورزشوجوانان با نقش میانجیگری مشارکت مدیران و عدماطمینان از ذینفعان
صفحه 187-202
ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه)
صفحه 203-226
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران بهمنظور چابکسازی سرمایههای انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد کیو
صفحه 227-246
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی
صفحه 247-264