دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = باشگاه
تعداد مقالات: 5
راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 233-254
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 59-82
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 79-102
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 105-126