دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = باشگاه ورزشی
تعداد مقالات: 13
ارائه مدل تأثیر مؤلفه تبلیغات بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 133-152
طراحی مدل راهکارهای بهبود نظام باشگاه داری ورزش حرفه ای ایران با تأکید بر قراردادهای ورزشی
دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 243-266
آزمون مدل آمیخته بازاریابی باشگاه های ورزشی در لیگ های حرفه ای والیبال
دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 327-360
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی
دوره 13، شماره 66، خرداد و تیر 1400، صفحه 207-234
اثر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی اراک با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه
دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 251-270
تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاههای ورزشی
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 73-90
طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 125-144
تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاههای ورزشی
دوره 10، شماره 47، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 167-184
عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 51-66
مقایسه یادگیری سازمانی درباشگاه های ورزشی براساس ایزو9000
دوره 7، شماره 30، مرداد و شهریور 1394، صفحه 71-84
بررسی عوامل تأثیرگذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 6، شماره 24، مرداد و شهریور 1393، صفحه 89-110
انگیزههای حمایت هواداران باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
دوره 5، شماره 20، آذر و دی 1392، صفحه 63-78