دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = کورش ویسی
تعداد مقالات: 5
ارائه الگوی تحلیلی سرمایه گذاری ورزش استان تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1403
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 359-386
نقش هویت هوادار و اهمیت برندهشدن در خوشحالی از ناراحتی دیگران: مطالعة موردی هواداران تیم استقلال
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 79-98
ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی ورزشی
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 17-36
کاوش فرآیند چابکی سازمانی شرکتهای تولیدی ورزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد
دوره 7، شماره 34، بهمن و اسفند 1394، صفحه 51-72