دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
پیامدهای رسوایی دوپینگ صحهگذار در بازاریابی ورزشی
صفحه 17-54
طراحی مدل شکلگیری بدبینی در تیمهای ورزشی از دیدگاه اجتماعی(رویکردی کیفی)
صفحه 55-82
نقش مدیریت ویژگیهای برند ورزشکار در تعهد روانی و وفاداری رفتاری به ورزشکار(مطالعه موردی: کریستیانو رونالدو)
صفحه 83-114
تدوین مدل نظری راهبردها و پیامدهای به کارگیری ایفلوئنسرهای ورزشی در رسانه های اجتماعی با تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی (با رویکرد داده بنیاد)
صفحه 115-140
طراحی مدل شرکت های ورزشی دانش بنیان پایدار در ایران
صفحه 141-170
تحلیل عوامل کلیدی موفقیت ساخت پروژههای اماکن ورزشی (مطالعه موردی: مجموعه ورزشی بزرگ نقش جهان اصفهان)
صفحه 171-206
تعیین استراتژیهای نوآوری در باشگاههای ورزشی بر اساس رویکرد اقیانوس آبی
صفحه 207-234
اعتبار سنجی پرسشنامه غرور در ورزشکاران رشتههای منتخب تیمی
صفحه 235-262
طراحی مدل اعمال قدرت نرم از طریق دیپلماسی ورزشی
صفحه 263-296
مدیریت کسبوکار در دورۀ بحران: عوامل، چالشها و راهبردها (مطالعۀ صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا)
صفحه 297-326
تبیین عوامل موثر بر مدیریت استعداد جهانی با تأکید بر توسعه سرمایه انسانی در سازمان های ورزشی ایران
صفحه 327-362
طراحی الگوی نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش همگانی کشور و راهبردهای آن
صفحه 363-392