دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = تماشاگران
تعداد مقالات: 8
تأثیر ابعاد شهرت تیم ورزشی بر هویت تیمی و قصد حضور تماشاگران فوتبال (نمونه مورد مطالعه: تیم فوتبال پرسپولیس)
دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 47-82
ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران
دوره 13، شماره 67، مرداد و شهریور 1400، صفحه 140-169
تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 203-225
پیشبینی مشارکت تماشاگران در فوتبال حرفهای: نقش کیفیت محصول اصلی و کیفیت خدمات
دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 217-236
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 243-266
مقایسۀ مؤلفههای رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری
دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 136-148
طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفههای رفتار شهروندی تماشاگران
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 93-108
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 173-188