کلیدواژه‌ها = تماشاگران
تعداد مقالات: 8

ارائه مدل ساختاری برند رویدادهای ورزشی در ایران

دوره 13، شماره 67، مرداد و شهریور 1400، صفحه 140-169

https://doi.org/10.22089/smrj.2020.8378.2870

ریحانه نقش زن خواجویی؛ مهدی سلیمی؛ رسول نظری

تحلیل کیفی ارزش ادراک شده تماشاگران: مطالعه موردی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 203-225

https://doi.org/10.22089/smrj.2018.5527.2098

فرشته سمیعی؛ علیرضا الهی؛ مصطفی افشاری

مقایسۀ مؤلفه‌های رفتارشهروندی تماشاگران لیگ برتر والیبال با کورس سوارکاری

دوره 7، شماره 31، مهر و آبان 1394، صفحه 136-148

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ مجید جلالی فراهانی؛ بی بی گل بیرامی ایگدر

طراحی مدل معادلات ساختاری نقش هویت تیمی در بروز مولفه‌‌های رفتار شهروندی تماشاگران

دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 93-108

جمال‌الدین بیرامی ایگدر؛ مجید جلالی فراهانی؛ بی‌بی‌گل بیرامی ایگدر

ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگ‌های برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران

دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 173-188

حسین علی محمدی؛ فریدون تند نویس؛ سیده فریده هادوی