نویسنده = محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری
تعداد مقالات: 4

تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی

دوره 15، شماره 79، مرداد و شهریور 1402، صفحه 167-184

https://doi.org/10.22089/smrj.2023.12191.3631

ریحانه آجودان قرائی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ علی غنایی چمن آباد؛ احسان تهامی

شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی

دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 263-294

https://doi.org/10.22089/smrj.2022.11306.3484

مریم ابراهیمی؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش

دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 307-338

https://doi.org/10.22089/smrj.2021.9559.3219

هاشم نعمتی؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

طراحی مدل مدیریت آشوب‌گونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری

دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 181-204

https://doi.org/10.22089/smrj.2019.6676.2383

مجید خرسندی فرد؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ محمد کشتی دار