دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 249-264
اثر مسئولیتپذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)
دوره 10، شماره 51، آذر و دی 1397، صفحه 247-266
تحلیل عاملی مؤلفههای فرهنگی لازم قبل از خصوصیسازی ورزش
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 37-62
تبیین استراتژیهای ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدنسازی ایران)
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 87-104
تأثیر محرکهای اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی خارجی
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 247-264
طراحی مدل نقشهای بشارتدهندگان باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 79-94
تأثیر شاخصهای فروش شخصی بر رفتار خرید مصرفکنندگان جوان
دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 183-204
تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران
دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 205-232
اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 17-36
نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 67-88
اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 215-242
حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژههای ورزشی استان آذربایجانغربی
دوره 10، شماره 47، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 67-84
آزمون مدل مفهومی بخشبندی تماشاگران ورزشی با رویکرد مدل پیوستار روانشناختی و مقیاس ارزیابی و سیاهة فراغت جدی
دوره 9، شماره 46، بهمن و اسفند 1396، صفحه 31-50
توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگیهای برند
دوره 9، شماره 46، بهمن و اسفند 1396، صفحه 125-140
طراحی و تدوین مدل شایستگیهای هوشی مدیران بازاریاب ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 133-154
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان پوشاک ورزشی
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 155-174
شناسایی معیارهای ارزیابی ارائة کیفیت خدمات و عملکرد باشگاههای تندرستی بانوان شهرمشهد با روش ترکیبی BSC، QFD و FAHP
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 191-212
تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرفکنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 213-230
الگوی تبیینی اثر منابع سازمانی و مزیت رقابتی بر سودآوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 231-250
بررسی ارزش ویژۀ برند تیم والیبال کالۀ مازندران
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 185-198
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نوآوری و موفقیت برند (مطالعۀ موردی: باشگاههای خصوصی ورزشی شهر رشت)
دوره 9، شماره 41، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 127-146
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 113-130