دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = باشگاههای ورزشی
تعداد مقالات: 5
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران
دوره 16، شماره 83، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 195-214
تبیین نقش میانجی طفرهروی اجتماعی در تأثیر سرپرستی تحقیرآمیز بر تمایل به ترک باشگاه در ورزشکاران حرفهای
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 255-276
مطالعة عوامل مؤثر در بروز فشارهای منفی ذینفعان باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 119-140
ساخت واعتباریابی پرسشنامة بازاریابی عصبی در باشگاههای ورزشی شمال غرب کشور
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 99-120
تأثیر ادراک از عوامل تعیینکنندة گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاههای ورزشی شهر تهران
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 227-244