دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = رسانههای اجتماعی
تعداد مقالات: 4
ارائه الگوی عوامل جامعهشناختی مؤثر در رفتار مصرفکنندگان ورزشهای الکترونیک در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اسفند 1403
اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامۀ تبلیغات محصولات ورزشی با استفاده از رسانه های اجتماعی
دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 185-216
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 247-267
ارائة مدل رفتار تعاملی اعضای جوامع برند مبتنیبر رسانههای اجتماعی (مطالعة موردی: هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال)
دوره 11، شماره 55، مرداد و شهریور 1398، صفحه 189-208