دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = فوتبال
تعداد مقالات: 31
بازاریابی اینترنتی در باشگاههای فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاههای موفق فوتبال ایران و اروپا
دوره 7، شماره 34، بهمن و اسفند 1394، صفحه 155-176
مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکلدهندۀ نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)
دوره 7، شماره 28، فروردین و اردیبهشت 1394، صفحه 33-54
تعیین مدل معادلات ساختاری ارتباط بین جو انگیزشی مربیان با دست یابی به هدف فوتبالیست های باشگاه های استعدادیابی شهر مشهد
دوره 7، شماره 28، فروردین و اردیبهشت 1394، صفحه 89-106
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 79-102
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 131-146
ساخت، اعتباربخشی و پایاسازی ابزار سنجش عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران لیگهای برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال ایران
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 173-188