دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = تبلیغات
تعداد مقالات: 4
تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکنندگان کتابهای ورزشی ازطریق روابطعمومی و فروش شخصی
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 63-78
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی
دوره 9، شماره 41، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 61-80
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 147-170
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرفکننده در تبلیغات
دوره 7، شماره 28، فروردین و اردیبهشت 1394، صفحه 13-32