دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = سید مرتضی عظیم زاده
تعداد مقالات: 7
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1401
بررسی ارتباط بین جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی
دوره 14، شماره 76، بهمن و اسفند 1401، صفحه 317-338
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 267-294
تحلیل محتوا و روند مقالات مدیریت ورزشی چاپشده در نشریات علمی ـ پژوهشی
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 217-236
بررسی ارتباط جوسازمانی با رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیلکنندۀ متغیرهای جمعیتشناختی
دوره 7، شماره 30، مرداد و شهریور 1394، صفحه 121-138
تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 189-208