دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = شبکههای اجتماعی
تعداد مقالات: 4
شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
شناسایی و مدلسازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکههای اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1402
مدل توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکههای اجتماعی
دوره 13، شماره 68، مهر و آبان 1400، صفحه 30-63
اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزشوجوانان استان گلستان
دوره 10، شماره 52، بهمن و اسفند 1397، صفحه 229-248