دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = قصد خرید
تعداد مقالات: 4
مدلسازی معادلات ساختاری پیامدهای مشارکت هواداران برای حامیان مالی باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 14، شماره 75، آذر و دی 1401، صفحه 77-108
نقش ورزش الکترونیک در رفتار مصرف کنندگان بازار محصولات ورزشی
دوره 14، شماره 74، مهر و آبان 1401، صفحه 301-326
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 247-267
اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرفکننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت
دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 215-242