دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C
تعداد مقالات: 4
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر ارتقاء جذابیت محیط فروشگاهی برندهای ورزشی
دوره 15، شماره 80، مهر و آبان 1402، صفحه 267-294
آیندهنگری برندهای ورزشی ایران در افق 1410 با تأکید بر برندهای سازمانی و شرکتی
دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 359-386
توسعة مدل عشق به برندهای ورزشی درمیان مصرفکنندگان ایرانی با استفاده از تحلیلهای کیفی و کمّی
دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 243-268
هویتیابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقشآفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 187-208