دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = بانوان
تعداد مقالات: 5
تحلیل مفهومی جانشین پروری مدیران زن مبتنی بر تعاملگرایی و ساختارسازی (مطالعه حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 شهریور 1402
طراحی الگوی بازاریابی خدمات باشگاههای ورزشی بانوان
دوره 15، شماره 82، آذر و دی 1402، صفحه 133-152
میزان همخوانی اسناد بالادستی ملی با وظایف و اهداف سازمانهای ورزشی و رسانههای جمعی در زمینة توسعة ورزش بانوان ایران
دوره 12، شماره 62، مهر و آبان 1399، صفحه 111-134
شناسایی عوامل مؤثر درتقاضای بازار باشگاه های تکواندوی بانوان
دوره 11، شماره 54، خرداد و تیر 1398، صفحه 153-170
مطالعۀ تطبیقی ورزش قهرمانی بانوان کشورهای منتخب با رویکرد استراتژیک
دوره 6، شماره 25، مهر و آبان 1393، صفحه 79-100