کلیدواژه‌ها = ارزش ویژه برند
تعداد مقالات: 2

ارزش ویژه برند مقاصد‌گردشگری‌ورزشی ایران و عوامل موثر برآن از دیدگاه گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402

https://doi.org/10.22089/smrj.2023.3760

عبدالحمید زیتونلی؛ حسن اسدی؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 303-338

https://doi.org/10.22089/smrj.2018.6278.2276

احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی