دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = مهدی طالب پور
تعداد مقالات: 4
تحلیل فعالیت های مغزی مشتریان در رویارویی با تبلیغات
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1401
شناسایی عوامل کلیدی و پیشرانهای توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات ورزشی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور
دوره 15، شماره 79، مرداد و شهریور 1402، صفحه 185-208
الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص آسیب شناسی مشکلات ورزش تکواندوی استان خراسان رضوی
دوره 14، شماره 76، بهمن و اسفند 1401، صفحه 251-290