دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = کرونا
تعداد مقالات: 4
راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
ارائة مدل زمینهسازی بازگشت سالمندان به فعالیتبدنی در دوران پساکرونا
دوره 14، شماره 75، آذر و دی 1401، صفحه 257-280
تأثیر رسانههای اجتماعی و تصویر قیمتی ارائهشده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا
دوره 13، شماره 69، آذر و دی 1400، صفحه 247-267
درک تجربة زیستة ورزشکاران حرفهای ایرانی از پاندمی کوید-19: رویکردی پدیدارشناسانه
دوره 12، شماره 61، مرداد و شهریور 1399، صفحه 217-240