دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نقش رسانههای جمعی در توسعـه ورزش قهرمـــانی و ارائــه الـــگو
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
مدل تبیین موانع و پیشرانهای توسعه اجتماعی در برنامههای سازمانهای ورزش برای توسعه و صلح (SDP)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 شهریور 1402
تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران
دوره 16، شماره 83، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 195-214
تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران
دوره 15، شماره 81، آذر و دی 1402، صفحه 169-186
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران
دوره 13، شماره 70، بهمن و اسفند 1400، صفحه 1-45
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک
دوره 13، شماره 65، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 15-35
کدهای اخلاقی در رسانههای جمعی ایران براساس ادراک بازیکنان حرفهای لیگ برتر فوتبال
دوره 12، شماره 59، فروردین و اردیبهشت 1399، صفحه 37-52
تأثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 237-256
تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری
دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 105-124
تحلیل وضعیت ورزش حرفهای در تلویزیون ملی ایران
دوره 10، شماره 47، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 17-38
تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی
دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 93-114
تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها
دوره 8، شماره 40، بهمن و اسفند 1395، صفحه 17-38
شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیمهای فوتبال حرفهای مورد مطالعه: باشگاه استقلال تهران
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 87-102
طراحی مدل عوامل تسهیلکننده در پیادهسازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
دوره 8، شماره 38، مهر و آبان 1395، صفحه 183-204
مؤلفههای پیشبینیکنندۀ موفقیت کشورهای شرکتکننده در بازیهای المپیک
دوره 8، شماره 35، فروردین و اردیبهشت 1395، صفحه 137-162
تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر هویت تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 29، خرداد و تیر 1394، صفحه 175-192
مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 165-184
بررسی و تحلیل کیفیت خدمات در لیگ برتر فوتبال ایران بر مبنای مدل سروکوال
دوره 6، شماره 25، مهر و آبان 1393، صفحه 15-38
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 79-102
چالشهای مدیران ورزشی در ایران
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 39-62
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 105-126