1. آرشر مرهورن ج. 1381. مدیریت رفتارسازمانی. ترجمه مهدی ایران نژاد پاریزی. تهران. نشر مدیران. ص48.
2. بهلکه، ط. 1384. بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی مشتریان استخرهای خصوصی سرپوشیده . پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. ص140- 125
|
3. پوشینه، ع. 1388. مقاله" ارائه چهارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری". دانشگاه صنعتی شریف. ص 8-7
|
4. خداداد حسینی، ح. قلیچ لی، ب. 1382. مشتری گرایی راهی به سوی موفقیت. ماهنامه تخصصی بازاریابی. شماره 7. ص 29-24.
|
5. سرآبادانیتفرشی، م. 1384. شناسایی شاخص های اصلی موفقیت و پیشنهاد چارچوبی برای مدیریت ارتباط با مشتری در مرکز IT وزارت راه و ترابری. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی. ص 120-100
|
6. سهرابی، ح. 1387. ارزیابی مدلی جهت تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکت ها و سازمان ها. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. ص 100-80
|
7. طیار، ش. 1386. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت CSFs در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و رتبه بندی آنها در شرکت ایران خودرو(از دیدگاه خبر گان). پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی. ص 90-75
|
8. فرزانه، م. 1386. ارائه مدلی جهت سنجش و آمادگی سازمان در مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی شرکت صنایع غذایی کا له) . پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبائی. ص 65-50
|
9. گوهررستمی، ح. کوزهچیان، ه. احسانی، م. 1388. "مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاههای بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران ". نشریة حرکت مدیریت ورزشی. 1. ص 37-51.
|
10. محرمی، م. 1387. مشتری مداری و راهکارهای نهادینه کردن آن در سازمان ها. مورد کاوی در مرکز پژوهش متالوژی رازی. ص 160-150
|
11. نومن آ. 2001، اجرای برنامه ای مؤثر برای رضایت مشتری، مجله بیزینس هوروینزوسز. ص 27-25
|
12. Baran, R., R. Galka & D. P. Strunk. 2008. “Principles of Customer Relationship Management”. Australia: Thomson, Southwest.PP:131-134
|
13. Bodet. Guillaume. 2006. "Investigating customer satisfaction in a Health Club context by an application of the Tetraclasse Mode", European sport management quarterly. Vol. 6, No. 2, PP: 149-165
|
14. Bull, C. 2003 " Strategic issues in customer relationship management", Businuss process management journal. 9(5) 592-602
|
15. Christian Scheer , Dipl ., Loos , Peter. 2002 " Customer oriented products and suggestion of an Internet – Based Business Model " , Chemnitz university of technology , Germany.PP: 140-165
|
16. Jibin, Ma, Sun Yonghao, Wu Xuyan & Chen Xiaoyan. 2009. ” Research of Customer Relationship Management in Enterprise under the E-Commerce”.Vol 5, No 09, Hebei University of Engineering. pp. 131-134
|
17. K.Blery, Evangelia & G.Michalakopoulos. 2006.”AN e-”سی.آر.ام» APPLICATION IN THE TELECOM-MUNICATIONS SECTOR: A CASE STUDY FROM GREECE”EUROMED JOURNAL OF BUSINESS”. Vol 1, No 2, pp. 5-14
|
18. Lindgreen, A., Palmer, R., Vanhamme, J., Wouters, J. 2007. "A relationship-management assessment tool: Quesioning, identifying, and prioritizing critical aspects of customer relationships", Industrial Marketing Management. 35(1), pp.57-71.
|
19. Louis Didier, Lombart Cindy. 2010. " Impact of brand personality on three major relational consequences (Trust, attachment, and commitment to the brand) ". vol 19,No 2, PP114-130.
|
20. Mendoza, L.E., Marius,A., perez,M., Griman ,A.C. 2007. Critical success factors for a customer relationship management strategy , Information and software Technology. PP: 240-260
|
21. Ndubisi, N.O., C. K. Wah, G. Ndubisi. 2007. “Supplier Customer Relationship and Customer Loyalty: the banking industry perspective”. Journal of enterprise information management. V.20, N.2, pp.222-236.
|
22. Pedragosa, V., Correia, A. 2009. "Expectations, satisfaction and loyalty in health and fitness clubs", international journal of sport management and marketing. Vol. 5, No. 4, PP: 450-464.
|
23. Ranjbar somaye. 2010. " Apilication of brand personality scale in automobile industry", Department of Business Administration and social sciences. pp 1-124.
|
24. Robert j,Poche. 2001 Customer Logalty: The key to unlocking customer potential and profitability. PP: 222-240
|
25. Ryals, L., Payne, A. 2001. "Customer Relationship Management in Financial Services: Towards Information-Enabled Relationship Marketing", Journal of Strategic Marketing 9. pp.3-27.
|
26. Sun,Hongfei & Min Liu. 2009. ”Empirical Analysis on the Effect of Customer Relationship Management to the Customer Loyalty”. Vol 0, No 09, pp.147-149
|