دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = وفاداری
تعداد مقالات: 9
بررسی دلایل وفاداری هواداران به باشگاههای فوتبال در ایران (یک مطالعه فراتحلیلی)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
تأثیر ویژگیهای کیفیت خدمات رویداد بر شادی و وفاداری ورزشکاران چهاردهمین دورة المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با نقش میانجی رضایتمندی
دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 245-268
نقش مسئولیتهای اجتماعی در نگرش هواداران فوتبال ایران
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 157-180
تأثیر جهتگیری انگیزشی خودمختاری و کنترلی بر وفاداری به تیم در بینندگان تلویزیونی رقابتهای فوتبال
دوره 9، شماره 43، مرداد و شهریور 1396، صفحه 125-140
مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد
دوره 8، شماره 39، آذر و دی 1395، صفحه 189-204
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 189-208
تعیین عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی
دوره 6، شماره 27، بهمن و اسفند 1393، صفحه 31-46
طراحی مدل تأثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری، رضایت مشتری، ارزش ادراکشده و رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحی ورزشی آبی
دوره 6، شماره 26، آذر و دی 1393، صفحه 37-58
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 15-34