دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
نویسنده = احمد محمودی
تعداد مقالات: 6
شناسایی و مدلسازی ابعاد توسعه کسب و کارهای تفریحی ورزشی در شبکههای اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1402
شناسایی علل و پیامدهای حضور ورزشکاران مشهور در صنعت هنر
دوره 15، شماره 81، آذر و دی 1402، صفحه 17-38
شناسایی چالشهای پیش روی ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی در رشتههای منتخب انفرادی (یک رویکرد پدیدارشناسانه)
دوره 13، شماره 70، بهمن و اسفند 1400، صفحه 329-361
اولویتبندی عوامل مؤثر بر صحهگذاری ورزشکاران مشهور بر محصولات ورزشی
دوره 9، شماره 41، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 61-80
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی
دوره 8، شماره 36، خرداد و تیر 1395، صفحه 189-208
رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 147-162