- شناسایی پیامدهای کوید 19 بر ورزش ایران
سلمان علوی، اسماعیل ذبیحی، سید حسین علوی، عبدالصالح زر
- مدیریت کسب و کار در دوره بحران: عوامل، چالش ها و راهبردها (مطالعه صنعت ورزش در شرایط رکود ناشی از ویروس کرونا)
حسین براخاص، محمدرضا برومند، صلاح دستوم، بینش بزرگپور
- تدوین الگوی آمیخته بازاریابی اخلاقی فروشگاه های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرفکننده
حمیدرضا قزلسفو، علی چوری
- شناسایی فرصتهای ناشی از پاندمی کوئید-19 در حورة ورزش: یک تحلیل تماتیک
اکبر جابری، فرزانه مظلومی سوینی
- مدلسازی رفتار خرید مشتریان فروشگاههای ورزشی در زمان شیوع ویروس کرونا (پیشآیندها و پسآیندهها)
مجید سلیمانی، مریم بارانی، سهیلا اینانلو، علی خجسته
- پارادایم توسعة بهبود فرهنگ ورزش در خانه در زمان شیوع ویروس کرونا
بهمن طیبی، فریده اسدی، حمید جنانی