دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش
صفحه 15-34
چرا استراتژیها در عمل با شکست مواجه میشوند؟ مطالعهای کیفی در نظام ورزش ایران
صفحه 35-52
رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی
صفحه 53-66
بررسی موانع گرایش گردشگران ورزشی کشتی باچوخه به جاذبه های طبیعی ورزشی و گردشگری شهرستان اسفراین
صفحه 67-78
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا
صفحه 79-102
بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی
صفحه 103-114
ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان
صفحه 115-130
مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاههای فوتبال ایران، انگلستان و یونان
صفحه 131-146
رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایتمندی آنان در پیست های اسکی استان تهران
صفحه 147-162
ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران
صفحه 163-178
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP
صفحه 179-192
مهارت و میزان استفادهی معلمهای تربیتبدنی از فناوری اطلاعات
صفحه 193-204