دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
طراحی الگوی بازاریابی لیگهای حرفهای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار
صفحه 17-36
کدهای اخلاقی در رسانههای جمعی ایران براساس ادراک بازیکنان حرفهای لیگ برتر فوتبال
صفحه 37-52
ارزیابی کارایی تیمهای بسکتبال مردان در بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل
صفحه 53-72
تأثیر مخارج مالی دولت ایران بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در کارگاههای تولید کالاهای ورزشی
صفحه 73-90
مدلسازی عوامل مؤثر در پذیرش گوشی هوشمند در زمینة خدمات ورزشی
صفحه 91-112
تأثیر مشارکت پایدار در گردشگری ماجراجویانه بر توانمندسازی زنان
صفحه 113-134
بررسی تأثیر سبک رهبری زهرآگین بر بدبینی سازمانی و بیگانگی شغلی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی ماکیاولیسم
صفحه 135-152
شناسایی ابعاد مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور
صفحه 153-176
طراحی و تبیین مدل فرایند مدیریت استعداد معلمان تربیتبدنی
صفحه 177-206
اعتباریابی و رواییسنجی پرسشنامة فارسی «شهرت تماشاگرمحور تیمهای ورزشی»
صفحه 207-226
نقش پیادهسازی مدیریت مثبتگرا در گسترش فرایندهای جانشینپروری با توجه به اثر خودکارآمدی شغلی و اعتماد سازمانی در سازمانهای ورزشی استان اصفهان
صفحه 227-250
بررسی رابطۀ یادگیری سازمانی با خودکارآمدی عمومی و اشتیاق کاری در ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی
صفحه 251-268