TY - JOUR ID - 2074 TI - ارائه چارچوب بازاریابی اجتماعی تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان JO - مطالعات مدیریت ورزشی JA - SMRJ LA - fa SN - 2538-3213 AU - روحانی, زهرا AU - اندام, رضا AU - بحرالعلوم, حسن AU - معماری, ژاله AD - دانشجوی دکتری/دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایران AD - دانشیار مدیریت ورزشی/دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود ایران AD - دانشیار مدیریت ورزشی/دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ایران AD - دانشیار مدیریت ورزشی/دانشگاه الزهرا، تهران، ایران Y1 - 2023 PY - 2023 VL - 15 IS - 77 SP - 65 EP - 98 KW - بازاریابی اجتماعی KW - تغییر رفتار KW - سالمندان KW - فعالیت بدنی KW - فراترکیب DO - 10.22089/smrj.2020.8485.2898 N2 - بازاریابی اجتماعی به دنبال توسعه رویکردهایی سازنده، برای حمایت از اصلاح و بهبود رفتارهای مردم است. هدف پژوهش حاضر ارائه مدل بازاریابی اجتماعی به‌منظور تغییر رفتار مرتبط با فعالیت بدنی در سالمندان بود. تحقیق حاضر، ازنظر هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت، کیفی و با رویکرد فراترکیب بود. با استفاده از روش مطالعات کتابخانه‌ای به‌ مرور اسناد ( کتب، مقالات، رساله‌ها و صفحات وب) مختلف از سال 2019-2000 پرداخته‌ شد. پس از طی چند مرحله غربالگری درنهایت 44 منبع کدگذاری شد و تم‌ها و مقولات اصلی به دست آمد. پایایی درونی با استفاده از شاخص کاپا معادل 674/0 به‌دست آمد(001/0p UR - https://smrj.ssrc.ac.ir/article_2074.html L1 - https://smrj.ssrc.ac.ir/article_2074_2a4ae4f818813ca0d15d3f3aea7ead25.pdf ER -