دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
کلیدواژهها = %D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87
تعداد مقالات: 6
راهبردهای نوسازی کسب و کارهای ورزشی در دوران پساکرونا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
طراحی مدل نقش عضویت در شبکههای اجتماعی بر بروز سندروم فومو در بین هواداران باشگاههای لیگ برتر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 شهریور 1402
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
دوره 12، شماره 64، بهمن و اسفند 1399، صفحه 233-254
تحلیل عوامل مؤثر بر وضعیت باشگاههای بدنسازی ایران با رویکرد کیفی
دوره 11، شماره 53، فروردین و اردیبهشت 1398، صفحه 59-82
تعامل با هوادارن از طریق اینترنت بهعنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسهی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران، آسیا و اروپا
دوره 6، شماره 23، خرداد و تیر 1393، صفحه 79-102
ارزیابی عملکرد تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA
دوره 6، شماره 22، فروردین و اردیبهشت 1393، صفحه 105-126