ا

  • ابعاد برند ورزشی ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]

  • ابعاد توسعه تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]

  • اجرای استراتژی ارائة الگوی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک بر موفقیت پیاده‌سازی استراتژی در وزارت ورز‌ش‌وجوانان با نقش میانجی‌گری مشارکت مدیران و عدم‌اطمینان از ذی‌نفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]

  • اخلاق تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور درجهت عدم راست‌کرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]

  • اداره‌های ورزش‌وجوانان ارائه و پیاده‌سازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشه‌بندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی اداره‌های ورزش‌وجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]

  • ایران تدوین مدل آسیب‌شناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]

  • ایران آسیب‌شناسی فرایند موجود سیاست‌گذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]

  • ارتباطات ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]

  • ارزیابی عملکرد ساختارعاملی و هنجاریابی پرسش‌نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]

  • ارزیابی عملکرد ارائه و پیاده‌سازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشه‌بندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی اداره‌های ورزش‌وجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]

  • ارزش افزوده نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]

  • استانداردسازی ابزار تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامة بازاریابی رابطه‌مند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]

  • استان گیلان تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]

  • استراتژی ورود به بازار تبیین استراتژی‌های ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدن‌سازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]

  • اصفهان نقش مدیریت کوانتومی در ارتقای انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 165-186]

  • اضطراب رقابتی ارتباط بین سبک‌های رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]

  • اعتبار مدل اثربخشی فعالیت‌های بشردوستانة چهره‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]

  • اعتباریابی ابزار ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]

  • اعتماد طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]

  • اقتصادسنجی نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]

  • اقتصاد سنجی فضایی اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]

  • اقتصاد مقاومتی شناسایی چالش‌های پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]

  • الگوی توسعه تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]

  • الگوریتم کی‌مینز ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]

  • اماکن ورزشی دانشگاهی ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]

  • انتشار مدل اثربخشی فعالیت‌های بشردوستانة چهره‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]

  • انتظارات تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 167-184]

  • انسجام گروهی ارتباط بین سبک‌های رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]

  • انعطاف‌پذیری شناسایی الگوهای ذهنی مدیران به‌منظور چابک‌سازی سرمایه‌های انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]

  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]

ب

  • بازاریابی‌خیرخواهانه اثر بازاریابی ‌خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوع‌دوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]

  • بازاریابی رابطه‌مند تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامة بازاریابی رابطه‌مند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]

  • بازاریابی رسانة اجتماعی طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]

  • بازاریابی مرتبط با علت اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]

  • بازاریابی ورزشی طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]

  • بازاریابی ورزشی بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]

  • بازار غرب آسیا تبیین استراتژی‌های ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدن‌سازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]

  • بازارگرایی طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]

  • بازارگرایی تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]

  • بازی‌های آسیایی نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازی‌های آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]

  • بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]

  • باشگاه خصوصی تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]

  • باشگاه‌های فوتبال مدل شناسایی محدودیت‌ها و موانع پیش روی قابلیت‌های بازاریابی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]

  • باشگاه ورزشی تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 167-184]

  • باشگاه ورزشی طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]

  • باشگاه ورزشی تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]

  • برنامه‌ریزی استراتژیک ارائة الگوی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک بر موفقیت پیاده‌سازی استراتژی در وزارت ورز‌ش‌وجوانان با نقش میانجی‌گری مشارکت مدیران و عدم‌اطمینان از ذی‌نفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]

  • برندسازی ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]

  • برندسازی تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 227-246]

  • برند شخصی اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]

  • برندگرایی تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]

  • بشارت‌دهندگان باشگاه ورزشی طراحی مدل نقش‌های بشارت‌دهندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]

  • به‌اشتراک‌گذاری دانش رابطة عناصر پایه‌ای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]

  • بهره‌وری سازمانی نقش مدیریت کوانتومی در ارتقای انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 165-186]

پ

  • پاسخ‌های رفتاری تأثیر محرک‌های حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]

  • پایگاه استنادی وب‌آف‌ساینس بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة هم‌تألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت‌-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وب‌آف‌ساینس طی سال‌های 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]

  • پتانسیل‌های طبیعی تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحال‌وبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]

  • پذیرش مدل اثربخشی فعالیت‌های بشردوستانة چهره‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]

  • پرسش‌نامه تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 227-246]

  • پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]

  • پیشگامی تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]

  • پوشاک ورزشی تأثیر محرک‌های اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]

ت

  • تأثیرات سازمانی تبیین استراتژی‌های ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدن‌سازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]

  • تأمین مالی در ورزش حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژه‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]

  • تبادل رهبر- عضو طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]

  • تجارت کالاهای ورزشی اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]

  • تحلیل طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزش‌‌وجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]

  • تحلیل چندگروهی تأثیر محرک‌های اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]

  • تحلیل خوشه‌بندی خاکستری ارائه و پیاده‌سازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشه‌بندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی اداره‌های ورزش‌وجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]

  • تحلیل شکاف تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]

  • تحلیل عاملی تأییدی تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامة بازاریابی رابطه‌مند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]

  • تحلیل عملکرد تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]

  • تحلیل کیفی تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]

  • تخریب شخصیت سازمانی نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت‌ سازمانی ادراک‌شده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]

  • تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة هم‌تألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت‌-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وب‌آف‌ساینس طی سال‌های 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]

  • ترجیح برند ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]

  • ترجیح‌خدمات ورزشی اثر بازاریابی ‌خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوع‌دوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]

  • ترویج تأثیر شاخص‌های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]

  • تسهیم دانش اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]

  • تعارض اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیل‌کنندة مهارت‌های ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]

  • تعامل سازمانی تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]

  • تعهد طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]

  • تعهد سازمانی بررسی ارتباط مهارت‏ های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت‏ علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت ‏بدنی دانشگاه پیام ‏نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]

  • تفریح مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]

  • تفکر سیستمی تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]

  • تلویزیون تحلیل وضعیت ورزش حرفه‌ای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]

  • تماشاگران ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]

  • تماشاگران فوتبال تأثیر محرک‌های حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]

  • تناسب مدل اثربخشی فعالیت‌های بشردوستانة چهره‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]

  • تندرستی شغلی نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت‌ سازمانی ادراک‌شده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]

  • توسعة شهری تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]

  • توسعة مشارکت تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]

  • توسعة ورزش تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]

  • توسعه تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزش‌های پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]

  • توسعه تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]

  • توسعه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ‌ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]

  • توسعۀ استان‌ها مقایسه و تحلیل سطح توسعه‌یافتگی استان‌های ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]

  • توسعۀ فرهنگی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ‌ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]

  • توسعۀ ورزش قهرمانی مقایسه و تحلیل سطح توسعه‌یافتگی استان‌های ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]

  • تولیدات علمی بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة هم‌تألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت‌-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وب‌آف‌ساینس طی سال‌های 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]

ج

  • جذابیت ‌برند اثر بازاریابی ‌خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوع‌دوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]

  • جو اطلاعات تأثیر فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطی و یادگیری سازمانی کارکنان در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 161-178]

چ

  • چابکی سازمانی پیش‌بینی چابکی سازمانی وزارت ورزش‌وجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفه‌های آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]

  • چابکی سازمانی ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]

  • چابکی سرمایه‌های انسانی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران به‌منظور چابک‌سازی سرمایه‌های انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]

ح

  • حمایت سازمانی ادراک‌شده نقش میانجی تخریب شخصیت سازمانی در ارتباط بین حمایت‌ سازمانی ادراک‌شده و تندرستی شغلی کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]

  • حمایت مالی حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژه‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]

  • حواس پنج‌گانه تأثیر محرک‌های حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]

خ

  • خبرگان ورزشی ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]

  • خصوصی‌سازی تحلیل عاملی مؤلفه‌های فرهنگی لازم قبل از خصوصی‌سازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]

  • خودتصمیمی نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]

  • خوشنامی تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 167-184]

د

  • دانش‌آموختة رشتة تربیت بدنی تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانش‌آموختگان تربیت‌بدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]

  • دانش‌آموزان تعیین مؤلفه‌های مفهومی و کیفی دیوارنگاره‌ها و نوشته‌های مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به تحرک‌بدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]

  • داوطلب ورزشی طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزش‌‌وجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]

  • درجة عبور نرخ ارز درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌ توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]

  • درخواست میزبانی تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]

  • دلبستگی به برند اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]

  • دیوارنگاره‌ها تعیین مؤلفه‌های مفهومی و کیفی دیوارنگاره‌ها و نوشته‌های مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به تحرک‌بدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]

  • دیوارنوشته‌ها تعیین مؤلفه‌های مفهومی و کیفی دیوارنگاره‌ها و نوشته‌های مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به تحرک‌بدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]

ذ

  • ذی‌نفعان ارائة الگوی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک بر موفقیت پیاده‌سازی استراتژی در وزارت ورز‌ش‌وجوانان با نقش میانجی‌گری مشارکت مدیران و عدم‌اطمینان از ذی‌نفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]

ر

  • رایانش ‌ابری عوامل پیاده‌سازی رایانش ‌ابری در سازمان‌های‌ ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]

  • راگبی اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیل‌کنندة مهارت‌های ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]

  • رتبه‌بندی سازمان‌ها ارائه و پیاده‌سازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشه‌بندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی اداره‌های ورزش‌وجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]

  • رژیم‌های ارزی اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]

  • رسانة برخط ورزشی ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]

  • رشد اقتصادی نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]

  • رضایت از برند ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]

  • رضایت شغلی بررسی ارتباط مهارت‏ های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت‏ علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت ‏بدنی دانشگاه پیام ‏نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]

  • رفتار خرید تأثیر شاخص‌های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]

  • رفتارشهروندی سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]

  • رهبری شناسایی چالش‌های پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]

  • رویدادهای ورزشی تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]

  • رویداد ورزشی تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]

  • رویداد ورزشی تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 227-246]

  • روستایی تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]

  • روش اولویت‌بندی فازی طراحی نقشة راهبردی شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبه‌بندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویت‌بندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]

  • رویکرد ترکیبی سوات- ای‌اچ‌پی تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحال‌وبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]

  • رئیس شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]

ز

  • زیرساخت‌ها و امکانات مقایسه و تحلیل سطح توسعه‌یافتگی استان‌های ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]

س

  • ساختار تدوین مدل آسیب‌شناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]

  • ساختارعاملی ساختارعاملی و هنجاریابی پرسش‌نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]

  • سازمان یاددهنده ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکده‌های علوم ورزشی براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]

  • سازمان‌های ورزشی تدوین مدل آسیب‌شناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]

  • سازمان‌های ورزشی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران به‌منظور چابک‌سازی سرمایه‌های انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]

  • سازمان‌های ورزشی عوامل پیاده‌سازی رایانش ‌ابری در سازمان‌های‌ ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]

  • سیاست‌گذاری درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌ توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]

  • سیاست‌گذاری ورزش آسیب‌شناسی فرایند موجود سیاست‌گذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]

  • سبک خرید بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]

  • سبک‌های رهبری ارتباط بین سبک‌های رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]

  • سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزش‌‌وجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]

  • سطح خرد شناسایی و تبیین مؤلفه‌های مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]

  • سطح کلان شناسایی و تبیین مؤلفه‌های مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]

  • سطح میانی شناسایی و تبیین مؤلفه‌های مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]

  • سلامتی تعیین مؤلفه‌های مفهومی و کیفی دیوارنگاره‌ها و نوشته‌های مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به تحرک‌بدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]

ش

  • شاخص شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]

  • شاخص قیمت واردات درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌ توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]

  • شاخص‌های احساسی ادراکی تأثیر محرک‌های اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]

  • شبکة هم‌تألیفی بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة هم‌تألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت‌-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وب‌آف‌ساینس طی سال‌های 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]

  • شبکه‌های اجتماعی اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]

  • شهرت برند اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]

  • شهر فعال مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]

ص

  • صاحب‌نفعان خارجی تأثیر بهرة خوشنامی بر انتظارات مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 167-184]

  • صداقت رفتاری تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور درجهت عدم راست‌کرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]

  • صنعت تجهیزات بدن‌سازی ایران تبیین استراتژی‌های ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدن‌سازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]

  • صنعت گردشگری تدوین راهبرد توسعة گردشگری ورزش زمستانی در استان چهارمحال‌وبختیاری [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 115-138]

  • صنعت ورزش نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]

  • صنعت ورزش بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]

  • صنعت ورزش شناسایی چالش‌های پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 59-78]

  • صنعت ورزش درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌ توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]

ض

  • ضد انتقادات طراحی مدل نقش‌های بشارت‌دهندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]

ط

  • طراحی طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزش‌‌وجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]

ع

  • عدالت طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]

  • عدالت تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]

  • علم‌سنجی بررسی وضعیت تولیدات علمی و شبکة هم‌تألیفی پژوهشگران ایران در حوزة تربیت‌-بدنی و علوم ورزشی در پایگاه استنادی وب‌آف‌ساینس طی سال‌های 2016-2006 [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 37-58]

  • علوم ورزشی ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکده‌های علوم ورزشی براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]

  • عملکرد تبیین رابطة بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]

  • عملکرد صادرات طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]

  • عملکرد فردی طراحی مدل روابط تبادل اجتماعی بین مربیان و دانشجویان ورزشکار مناطق منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 225-240]

  • عملکرد ورزشی نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازی‌های آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]

  • عناصر پایه‌ای مدیریت دانش رابطة عناصر پایه‌ای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]

  • عوامل اجتماعی و فرهنگی حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژه‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]

  • عوامل مدیریتی و سازمانی حمایت مالی: رویکردی درجهت جذب سرمایة پروژه‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 67-84]

  • عوامل مؤثر تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزش‌های پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]

ف

  • فدراسیون شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]

  • فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]

  • فراتحلیل بررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت ورزش ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 267-294]

  • فراموشی هدفمند پیش‌بینی چابکی سازمانی وزارت ورزش‌وجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفه‌های آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]

  • فروش شخصی تأثیر شاخص‌های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]

  • فروشگاه اینترنتی بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]

  • فساد شناسایی و تبیین مؤلفه‌های مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]

  • فشارهای باشگاهی تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور درجهت عدم راست‌کرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]

  • فشارهای مالی تحلیل فشارهای وارد بر مدیران باشگاه‌های فوتبال کشور درجهت عدم راست‌کرداری [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 95-120]

  • فعالیت بدنی مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]

  • فعالیت‌بدنی تعیین مؤلفه‌های مفهومی و کیفی دیوارنگاره‌ها و نوشته‌های مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به تحرک‌بدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]

  • فقرزدایی تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]

  • فناوری اطلاعات ارائة مدل چابکی سازمانی برمبنای فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 137-160]

  • فوتبال ایران شناسایی و تبیین مؤلفه‌های مؤثر در بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 39-66]

  • فوتسال بانوان ارتباط بین سبک‌های رهبری مربیان، انسجام گروهی و اضطراب رقابتی در لیگ برتر فوتسال بانوان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 185-204]

ق

  • قابلیت نوآوری طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]

  • قابلیت‌های بازاریابی مدل شناسایی محدودیت‌ها و موانع پیش روی قابلیت‌های بازاریابی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]

  • قابلیت‌های بازاریابی طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]

  • قصد بازدید مجدد تأثیر محرک‌های حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 205-224]

  • قصد خرید اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]

  • قصد خرید مجدد نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]

ک

  • کارآفرین تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانش‌آموختگان تربیت‌بدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]

  • کارآفرینی تحلیل و بررسی عوامل مؤثر در کارآفرینی دانش‌آموختگان تربیت‌بدنی کشور [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 131-152]

  • کارآفرینی سازمانی تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]

  • کارت امتیازی متوازن تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]

  • کارت امتیازی متوازن ارائه و پیاده‌سازی مدل کارت امتیازی متوازن-تحلیل خوشه‌بندی خاکستری، در ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی اداره‌های ورزش‌وجوانان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 109-130]

  • کارت امتیازی متوازن طراحی نقشة راهبردی شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبه‌بندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویت‌بندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]

  • کاروان ورزشی تحلیل عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 17-46]

  • کالاهای ورزشی درجة عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت کالاهای وارداتی ورزشی ایران: رهیافت الگوی خودرگرسیونی با وقفه‌ توزیعی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 17-36]

  • کالای ورزشی تأثیر شاخص‌های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]

  • کشورهای خاورمیانه اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی در کشورهای خاورمیانه: رهیافت اقتصادسنجی فضایی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 17-36]

  • کیفیت خدمات ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]

گ

  • گسترش کیفیت عملکرد ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]

ل

  • لذت ‌اخلاقی اثر بازاریابی ‌خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوع‌دوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]

  • لیگ برتر مدل شناسایی محدودیت‌ها و موانع پیش روی قابلیت‌های بازاریابی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]

  • لیگ برتر بسکتبال ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی کیفیت خدمات در رویدادهای ورزشی: مطالعة موردی لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 243-266]

  • لیگ برتر فوتبال طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 125-144]

م

  • مبلغ‌‌‌ طراحی مدل نقش‌های بشارت‌دهندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]

  • محرک‌های اجتماعی تأثیر محرک‌های اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 247-264]

  • محرومیت تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]

  • محصول ورزشی بررسی سبک خرید آنلاین محصولات ورزشی از شبکه‌های مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 117-136]

  • مخاطب‌سنجی ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]

  • مدارس ابتدایی تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزش‌های پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]

  • مدافع‌‌‌ طراحی مدل نقش‌های بشارت‌دهندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]

  • مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها رابطة عناصر پایه‌ای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]

  • مدیریت دانش پیش‌بینی چابکی سازمانی وزارت ورزش‌وجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفه‌های آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]

  • مدل استانکوسکی رابطة عناصر پایه‌ای مدیریت دانش مدل استانکوسکی با تسهیم دانش از دیدگاه مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های سراسر کشور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 251-268]

  • مدل پارادایمی ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکده‌های علوم ورزشی براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]

  • مدل ترکیبی عوامل پیاده‌سازی رایانش ‌ابری در سازمان‌های‌ ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 73-94]

  • مدل کانو ارتقای سطح کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاهی با رویکرد کانو- گسترش کیفیت عملکرد (مطالعة موردی: اماکن ورزشی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 91-116]

  • میراث رویداد تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]

  • میزبانی تأثیر میزبانی رویدادهای ورزشی بر توسعة شهری [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 105-124]

  • میزبانی ورزشی نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازی‌های آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]

  • مزیت رقابتی طراحی مدل عوامل مؤثر در عملکرد صادرات شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 141-164]

  • مزیت میزبانی نقش قضاوت داوران بر عملکرد کشورهای میزبان در بازی‌های آسیایی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 153-166]

  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 247-266]

  • مشارکت ارائة الگوی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک بر موفقیت پیاده‌سازی استراتژی در وزارت ورز‌ش‌وجوانان با نقش میانجی‌گری مشارکت مدیران و عدم‌اطمینان از ذی‌نفعان [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 187-202]

  • مشارکت ورزشی تحلیل منظرهای توسعة مشارکت ورزشی در استان گیلان: خدمات، اقشار، عوامل، متولیان، نیازها، چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 37-66]

  • مشتریان ورزشی تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامة بازاریابی رابطه‌مند تماشاگران ورزشی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 177-194]

  • مشتریان ورزشی نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]

  • مشتری‌مداری تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]

  • معیارهای کلیدی تحلیل شکاف صنعت ورزش ایران ازمنظر میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 15-36]

  • مقلد طراحی مدل نقش‌های بشارت‌دهندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 79-94]

  • منابع انسانی مقایسه و تحلیل سطح توسعه‌یافتگی استان‌های ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]

  • منابع انسانی نقش منابع انسانی در رشد اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 67-88]

  • منابع انسانی ساختارعاملی و هنجاریابی پرسش‌نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]

  • منطق فازی طراحی نقشة راهبردی شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبه‌بندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویت‌بندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]

  • مهارت‎های ارتباطی بررسی ارتباط مهارت‏ های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت‏ علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت ‏بدنی دانشگاه پیام ‏نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]

  • مهارت‌های ارتباطی اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیل‌کنندة مهارت‌های ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]

  • موانع مدل شناسایی محدودیت‌ها و موانع پیش روی قابلیت‌های بازاریابی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 131-152]

  • موفقیت‌های ورزشی مقایسه و تحلیل سطح توسعه‌یافتگی استان‌های ایران در حوزة ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 153-176]

  • مؤلفه‌های فرهنگی تحلیل عاملی مؤلفه‌های فرهنگی لازم قبل از خصوصی‌سازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]

ن

  • نایب‌رئیس شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران با ارائة مدل [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 113-130]

  • نیازهای اطلاعاتی طراحی سیستم اطلاعات مدیریت جذب نیروهای داوطلب ورزشی و الگوی کاربردی آن در وزارت ورزش‌‌وجوانان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 187-204]

  • نظریة داده‌بنیاد مدل شهر دوستدار فعالیت بدنی با رویکرد شهرهای فعال، جوامع فعال، شهروندان فعال [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 89-112]

  • نظریة داده‌بنیاد ارائة مدل سازمان یاددهنده برای دانشکده‌های علوم ورزشی براساس نظریة داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 145-164]

  • نظریة زمینه‌ای تحلیل وضعیت ورزش حرفه‌ای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]

  • نفوذ مبتنی بر منابع تبیین استراتژی‌های ورود به بازار غرب آسیا ازطریق نفوذ مبتنی بر منابع و تأثیرات سازمانی (مورد مطالعه: صنعت تجهیزات بدن‌سازی ایران) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 87-104]

  • نقشة راهبردی تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 139-158]

  • نقشة راهبردی طراحی نقشة راهبردی شرکت‌های تولیدکنندة تجهیزات ورزشی و رتبه‌بندی اهداف راهبردی با استفاده از روش اولویت‌بندی فازی (مطالعة موردی: شرکت کراس) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 205-226]

  • نقش‌های شغلی نقش مدیریت کوانتومی در ارتقای انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 165-186]

  • نگرش اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]

  • نگرش مدل اثربخشی فعالیت‌های بشردوستانة چهره‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور) [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 47-72]

  • نگرش سازمانی بررسی ارتباط مهارت‏ های ارتباطی با نگرش سازمانی هیئت‏ علمی استخدامی و مدعو رشتة تربیت ‏بدنی دانشگاه پیام ‏نور [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 233-250]

  • نوآوری تأثیر گرایش کارآفرینانه و بازارگرایی بر عملکرد مالی باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهر تهران [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 205-232]

و

  • ورزش تعیین مؤلفه‌های مفهومی و کیفی دیوارنگاره‌ها و نوشته‌های مدارس ابتدایی در آموزش و ترغیب دانش‌آموزان به تحرک‌بدنی و ورزش [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 95-114]

  • ورزش تدوین مدل آسیب‌شناسی ساختار ورزش ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 85-108]

  • ورزش تحلیل عاملی مؤلفه‌های فرهنگی لازم قبل از خصوصی‌سازی ورزش [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 37-62]

  • ورزش تحلیل موانع فقرزدایی ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 63-86]

  • ورزش پایه تحلیل عوامل مؤثر در توسعة ورزش‌های پایه در مدارس ابتدایی شهر اهواز [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 165-186]

  • ورزش حرفه‌ای تحلیل وضعیت ورزش حرفه‌ای در تلویزیون ملی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 17-38]

  • ورزش سه ارائة الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانة برخط ورزشی (مورد مطالعه: ورزش سه) [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 203-226]

  • ورزش قهرمانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ‌ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]

  • ورزش همگانی تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 43-72]

  • ورزش همگانی آسیب‌شناسی فرایند موجود سیاست‌گذاری در ورزش همگانی ایران و ارائة الگو [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 17-42]

  • ویژگی‌های فروشگاهی تأثیر شاخص‌های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان جوان [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 183-204]

  • وفاداری برند ارزیابی تأثیر ابعاد برند ورزشی بر ترجیح برند هنگام خرید (مورد مطالعه: هواداران تیم والیبال کالة مازندران) [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 203-228]

ه

  • هنجاریابی ساختارعاملی و هنجاریابی پرسش‌نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 195-214]

  • هویت‌یابی اثر بازاریابی ‌خیرخواهانه بر ادراک و ترجیح خدمات ورزشی با تأکید بر نقش لذت اخلاقی و وفاداری ورزشکاران نوع‌دوست [دوره 10، شماره 49، 1397، صفحه 159-182]

  • هویت برند نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 249-264]

  • هویت تیمی اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]

  • هویت دینی‌– ملی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل هویت دینی- ملی مؤثر در توسعۀ‌ فرهنگی ورزش قهرمانی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 121-140]

  • هویت سازمانی اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت [دوره 10، شماره 48، 1397، صفحه 215-242]

  • هوشمندی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران به‌منظور چابک‌سازی سرمایه‌های انسانی در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد کیو [دوره 10، شماره 50، 1397، صفحه 227-246]

  • هوش هیجانی اثر هوش هیجانی بر راهبردهای مدیریت تعارض با نقش تعدیل‌کنندة مهارت‌های ارتباطی در بازیکنان لیگ برتر راگبی بانوان ایران [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 267-284]

  • هیئت‌های ورزشی نقش مدیریت کوانتومی در ارتقای انطباق‌پذیری مسیر شغلی کارکنان [دوره 10، شماره 51، 1397، صفحه 165-186]

ی

  • یادگیری سازمانی پیش‌بینی چابکی سازمانی وزارت ورزش‌وجوانان ازطریق فراموشی سازمانی و مؤلفه‌های آن [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 241-258]

  • یادگیری کارکنان اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر تسهیم دانش و یادگیری کارکنان ادارات ورزش‌وجوانان استان گلستان [دوره 10، شماره 52، 1397، صفحه 229-248]