آ

  • آموزش‌و‌پرورش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش استان‌های کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]

ا

  • اثرات اقتصادی ورزش اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]

  • اثربخشی ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]

  • ادارات ورزش و جوانان نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]

  • ادب اثر مهارت ‌ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]

  • ایران تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]

  • ارتباطات سازمانی رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]

  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایق‌رانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]

  • ارزشیابی آموزشی ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درون‌داد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]

  • ارزش ادراک‌شده مدل‌سازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک ‌شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]

  • استان یزد شناسایی و الویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدل‌های تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]

  • استخر مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]

  • استراتژی‌های دانش الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]

  • استعدادیابی تدوین شاخص‌های استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]

  • استعدادیابی تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]

  • استعدادیابی ارائۀ مدل اندازه‌گیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]

  • اعتماد مشتریان تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]

  • اقتصاد ورزش اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]

  • الگو طراحی الگوی شایستگی‌های کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]

  • انسجام گروهی نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]

  • انعطاف‌پذیری تحلیل عاملی تأییدی پرسش‌نامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]

  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]

  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش استان‌های کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]

ب

  • بازاریابی پنهان‌ ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]

  • بازاریابی کمین‌ حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]

  • بازاریابی ورزشی عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]

  • بازاریابی ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای مورد ‌مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]

  • بازاریابی ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]

  • بازارگرایی مدل‌سازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک ‌شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]

  • بازیکن مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]

  • بازی‌های المپیک مؤلفه‌های پیش‌بینی‌کنندۀ موفقیت کشورهای شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]

  • باشگاه ورزشی عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]

  • بخش خصوصی بررسی موانع خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]

  • برنامه استراتژیک تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]

  • برند شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای مورد ‌مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]

  • برند موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]

  • برندهای ورزشی هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]

  • بهره‌وری رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهره‌وری در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]

پ

  • پیچیدگی طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]

  • پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تدوین برنامه استراتژیک پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 17-42]

  • پیگیری تحلیل عاملی تأییدی پرسش‌نامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]

ت

  • تبلیغات تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]

  • تبلیغات دهان‌به‌دهان تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]

  • تجربۀ مشتری تحلیل عاملی تأییدی پرسش‌نامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]

  • تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]

  • تحلیل عاملی تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیت‌های ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]

  • تحلیل عاملی تأییدی تحلیل عاملی تأییدی پرسش‌نامۀ تجربۀ مشتری در ورزش [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 107-126]

  • تحلیل عاملی تأییدی شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]

  • تحلیل مسیر ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]

  • تداعی برند‌ بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]

  • تربیت‌بدنی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش استان‌های کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]

  • تشخیص خطا مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]

  • تعارض کار ـ خانواده بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]

  • تعلق به باشگاه بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]

  • تعهد به برند ورزشی هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]

  • تعهد سازمانی ارتباط حمایت سازمانی ادراک‌شده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]

  • تعهد سازمانی رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]

  • تفویض اختیار ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]

  • تقویت هویت ملی ـ دینی شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]

  • تکنیک دلفی تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]

  • تلویزیون تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]

  • تمرکز طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]

  • توانمند سازی ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]

  • توسعه تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]

  • توسعۀ دانش پیش‌بینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]

  • توسعۀ فرهنگی شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]

  • توسعۀ فرهنگ سیاسی شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]

  • تولید ناخالص داخلی اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]

ج

  • جام‌جهانی فوتبال عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]

  • جانبازان تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]

  • جذب نوجوانان تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]

  • جو سازمانی رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهره‌وری در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]

چ

  • چابکی سازمانی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]

  • چابکی سازمانی ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]

ح

  • حامی مالی ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]

  • حضور تماشاچیان اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]

  • حمایت حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]

  • حمایت سازمانی ادراک‌شده ارتباط حمایت سازمانی ادراک‌شده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]

خ

  • خرید تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 131-146]

  • خرید اینترنتی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]

  • خوش‌نامی نقش هویت اجتماعی برند بر خوش‌نامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]

د

  • دارایی‌های برند بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]

  • دانش ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]

  • داور مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]

  • دست دوم موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]

ر

  • رسمیت طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]

  • رشتۀ تربیت‌بدنی ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درون‌داد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]

  • رضایتمندی نیازهای اساسی تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]

  • رفتار آتی مشتریان مدل‌سازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک ‌شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]

  • رفتار شهروندی نقش انواع سبک‌های هویتی در شکل‌گیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]

  • رفتار شهروندی سازمانی‌ تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]

  • رفتار مثبت ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]

  • رفتار مدنی اثر مهارت ‌ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]

  • رقابت‌پذیری بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]

  • روابط متقابل‌ اثر مهارت ‌ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]

  • روایی و پایایی تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]

ز

  • زیرساخت‌های ورزشی تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدل‌های چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]

س

  • ساختار سازمانی طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]

  • سازگاری شغلی تحلیلی بر پیش‌بینی سازگاری شغلی بر‌اساس پیاده‌سازی مدیریت کوانتومی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 73-86]

  • سازمان ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]

  • سازمان‌های ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]

  • سازمان‌های ورزشی رابطۀ بین مهارت‌های ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقه‌بندی مدیران سازمان‌های ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]

  • سازمان‌های ورزشی ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]

  • سبک تفکر اجرایی ارتباط بین سبک تفکر و دام‌های زمان مدیران هیأت‌های ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]

  • سبک تفکر بیرونی ارتباط بین سبک تفکر و دام‌های زمان مدیران هیأت‌های ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]

  • سبک تفکر درونی ارتباط بین سبک تفکر و دام‌های زمان مدیران هیأت‌های ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]

  • سبک تفکر قانون‌گرایانه ارتباط بین سبک تفکر و دام‌های زمان مدیران هیأت‌های ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]

  • سبک تفکر قضایی ارتباط بین سبک تفکر و دام‌های زمان مدیران هیأت‌های ورزشی استان قم [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 69-88]

  • سبک رهبری نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]

  • سبک هویتی نقش انواع سبک‌های هویتی در شکل‌گیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]

  • سرمایۀ اجتماعی مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]

  • سرمایۀ انسانی طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]

  • سرمایۀ انسانی ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]

  • سرمایۀ رابطه‌ای طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]

  • سرمایۀ ساختاری طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]

  • سرمایۀ فکری طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]

  • سطوح خرد مؤلفه‌های پیش‌بینی‌کنندۀ موفقیت کشورهای شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]

  • سطوح خرد و کلان تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدل‌های چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]

  • سوات تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]

  • سواد فناوری اطلاعات ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]

  • سواد کامپیوتر ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمان‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 97-112]

ش

  • شاخص ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایق‌رانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]

  • شاخص‌های استعدادیابی فوتبال تدوین شاخص‌های استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]

  • شایستگی طراحی الگوی شایستگی‌های کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]

  • شرکت‌های تولیدی ورزشی ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]

  • شفافیت نقش بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]

ص

  • صادرات بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]

  • صنعت ورزش بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]

  • صنعت ورزش طراحی الگوی شایستگی‌های کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]

ط

  • طبقه‌بندی مدیران رابطۀ بین مهارت‌های ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقه‌بندی مدیران سازمان‌های ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]

ظ

  • ظرفیت یادگیری سازمانی الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]

  • ظرفیت یادگیری فردی الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]

ع

  • عامل اجتماعی اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]

  • عامل امنیتی ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]

  • عامل فیزیکی ـ محیطی اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]

  • عشق به برند ورزشی هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]

  • عملکرد تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در رده‌های پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]

  • عملکرد ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایق‌رانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]

  • عملکرد ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 17-36]

  • عملکرد سازمانی پیش‌بینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]

  • عملکرد سازمانی نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]

  • عملکرد ورزشی عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]

  • عوامل اجتماعی عوامل اجتماعی مؤثر بر عملکرد تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 139-154]

  • عوامل تسهیل‌کننده طراحی مدل عوامل تسهیل‌کننده در پیاده‌سازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]

ف

  • فدراسیون قایق‌رانی ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایق‌رانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش استان‌های کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]

  • فرهنگی ارائۀ مدل اندازه‌گیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]

  • فرهنگیان ایران تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیت‌های ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]

  • فرهنگ بازار بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]

  • فرهنگ سازمانی بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]

  • فرهنگ سازمانی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]

  • فرهنگ سازمانی نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]

  • فرهنگ سلسله‌ مراتبی بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]

  • فرهنگ طایفه‌ای بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]

  • فرهنگ موقتی بررسی توازن الگوهای فرهنگ سازمانی درفدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 43-56]

  • فناوری اطلاعات اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]

  • فوتبال تدوین شاخص‌های استعدادیابی در رشتۀ فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 17-32]

  • فوتبال عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]

  • فوتبال تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در رده‌های پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]

  • فوتبال مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]

  • فوتبال شناسایی و الویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدل‌های تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]

ک

  • کارآفرینان طراحی الگوی شایستگی‌های کارآفرینان در صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 205-228]

  • کارآفرینی سازمانی نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]

  • کارکنان‌ نقش انواع سبک‌های هویتی در شکل‌گیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]

  • کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان‌ ارتباط حمایت سازمانی ادراک‌شده با تعهد سازمانی کارکنان [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 183-198]

  • کالاهای ورزشی بررسی مزیت نسبی صادرات کالاهای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 67-82]

  • کالاهای ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تأثیرگذار بر توسعۀ خرید اینترنتی کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 109-126]

  • کالای ورزشی موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف‌کنندگان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 155-170]

  • کپ‌لند شناسایی و الویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدل‌های تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]

  • کسب دانش پیش‌بینی عملکرد سازمانی از طریق مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 73-92]

  • کیفیت آموزشی ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درون‌داد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]

  • کیفیت زندگی کاری رابطۀ جو سازمانی و کیفیت زندگی کاری با بهره‌وری در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 227-242]

  • کمیتۀ ملی المپیک ایران طراحی مدل عوامل تسهیل‌کننده در پیاده‌سازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]

گ

  • گزینش استعدادها تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]

ل

  • لیگ برتر فوتبال حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران؛ حمایت یا بازاریابی کمین؟ [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 57-72]

  • لیگ برتر فوتبال نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]

  • لیگ برتر فوتبال بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]

  • لیگ برتر فوتبال اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 171-186]

  • لیگ برتر فوتبال ایران شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای مورد ‌مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]

  • لیگ برتر فوتبال ایران ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]

  • لیگ برتر هندبال نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]

م

  • متوسط و کلان مؤلفه‌های پیش‌بینی‌کنندۀ موفقیت کشورهای شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]

  • محیط پرورش استعداد تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]

  • مدارس تکواندو تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 147-170]

  • مدیران نقش ابعاد کارآفرینی بر عملکرد مدیران ادارات ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 209-226]

  • مدیران مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]

  • مدیران ورزشی رابطۀ بین مهارت‌های ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقه‌بندی مدیران سازمان‌های ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]

  • مدیران ورزشی ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 37-50]

  • مدیریت ارتباط با مشتری نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]

  • مدیریت برند عوامل و چالش‌های درونی مدیریت برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 51-66]

  • مدیریت پست‌مدرن تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]

  • مدیریت دانش طراحی مدل عوامل تسهیل‌کننده در پیاده‌سازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]

  • مدیریت دانش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت-بدنی و سلامت آموزش‌و‌پرورش استان‌های کشور [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 89-106]

  • مدیریت دانش نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]

  • مدیریت دانش‌ شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]

  • مدیریت کوانتومی تحلیلی بر پیش‌بینی سازگاری شغلی بر‌اساس پیاده‌سازی مدیریت کوانتومی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 73-86]

  • مدل استعدادیابی تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]

  • مدلتعالی سازمانی ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی براساس شاخص بنیاد مدیریت کیفیت اروپا: مطالعۀ موردی فدراسیون قایق‌رانی [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 163-182]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 93-112]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری نقش هویت اجتماعی برند بر خوش‌نامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری نقش انواع سبک‌های هویتی در شکل‌گیری رفتار شهروندی کارکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 149-160]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری طراحی مدل عوامل تسهیل‌کننده در پیاده‌سازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 183-204]

  • مدل‌های چندسطحی تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدل‌های چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]

  • مراکز تفریحی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]

  • مراکز تفریحی ورزشی آبی مدل‌سازی تأثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان اماکن ورزشی با توجه به ارزش ادراک ‌شده [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 147-166]

  • مربی نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]

  • مربیان شنا‌ بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]

  • مربیگری تحلیل عوامل مؤثر بر کارایی مربیان در رده‌های پایۀ فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 119-136]

  • میزبانی تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]

  • مشارکت ورزشی تأثیر سطوح خرد و کلان بر مشارکت ورزشی با استفاده از مدل‌های چندسطحی [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 35-56]

  • مشارکت ورزشی تحلیل عاملی دلایل مشارکت کم فرهنگیان سراسر کشور در فعالیت‌های ورزشی [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 205-230]

  • مشتری نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]

  • مشتریان مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]

  • معلم تربیت‌بدنی‌ الگوی ساختاری روابط استراتژی های دانش با ظرفیت یادگیری فردی و سازمانی در بین معلمان تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 113-130]

  • معلم تربیت‌بدنی‌ تحلیلی بر پیش‌بینی سازگاری شغلی بر‌اساس پیاده‌سازی مدیریت کوانتومی [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 73-86]

  • معلولان تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ رضایتمندی نیازهای اساسی در جانبازان و معلولان ورزشکار [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 219-236]

  • معنویت اسلامی تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]

  • منابع انسانی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی سازمانی درکمیتۀ ملی المپیک ایران [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 131-146]

  • منجیان غریق بررسی رابطۀ تعارض کار ـ خانواده و شفافیت نقش منجیان غریق ـ مربیان شنای زن استان اصفهان [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 35-50]

  • مهارت شنودی اثر مهارت ‌ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]

  • مهارت کلامی اثر مهارت ‌ارتباطی و رفتار شهروندی بر سرمایة اجتماعی سازمان‌های ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 167-188]

  • مهارت‌های ارتباطی رابطۀ بین مهارت‌های ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقه‌بندی مدیران سازمان‌های ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]

  • موانع اقتصادی بررسی موانع خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]

  • موانع توسعه شناسایی و الویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدل‌های تصمیم گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 123-138]

  • موانع توسعه ارائۀ مدل اندازه‌گیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]

  • موانع سیاسی ـ حقوقی بررسی موانع خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]

  • موانع فرهنگی ـ اجتماعی بررسی موانع خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]

  • موانع مدیریتی بررسی موانع خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 97-118]

  • موفقیت مؤلفه‌های پیش‌بینی‌کنندۀ موفقیت کشورهای شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 137-162]

ن

  • نیازهای خود‌تعریفی بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 127-148]

  • نیروی انسانی ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درون‌داد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 103-122]

  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]

  • نگرش ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 79-96]

و

  • والیبال تدوین مدل استعدادیابی والیبال در ایران [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 57-88]

  • والیبال زنان ارائۀ مدل اندازه‌گیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 40-60]

  • ورزش تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 171-188]

  • ورزش تعلیم‌و‌تربیتی تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]

  • ورزش حرفه‌ای تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]

  • ورزش دانشگاهی شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 113-130]

  • ورزش قهرمانی تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]

  • ورزش قهرمانی شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 61-78]

  • ورزشکار تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]

  • ورزش هاکی تحلیل وضعیت محیط پرورش استعداد در ورزش هاکی استان مرکزی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 143-164]

  • ورزش همگانی تدوین مدل اثر فرانوگرایی در مدیریت بر توسعۀ ورزش [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 17-34]

  • ورزش همگانی تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 17-38]

  • وزارت ورزش طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 231-252]

  • وزارت ورزش و جوانان نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]

  • وزارت ورزش و جوانان‌ طراحی مدل سرمایۀ فکری در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 89-108]

  • وفاداری نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی [دوره 8، شماره 36، 1395، صفحه 189-208]

  • وفاداری مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 189-204]

  • وفاداری به برند ورزشی هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]

ه

  • هزینه‌های ورزشی اثر مخارج ورزشی دولت و خانوار بر تولید ناخالص داخلی در ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 165-182]

  • هوادار مقایسۀ دیدگاه داوران، بازیکنان و هواداران فوتبال دربارۀ تأثیر زاویه بر تشخیص خطا در فوتبال [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 33-50]

  • هواداران نقش هویت اجتماعی برند بر خوش‌نامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]

  • هواداران ارائۀ مدل عوامل مؤثر بر رفتار مثبت هواداران مسابقات لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 51-68]

  • هواداران ورزشی‌ شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای مورد ‌مطالعه: باشگاه استقلال تهران [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 87-102]

  • هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن [دوره 8، شماره 40، 1395، صفحه 187-208]

  • هویت اجتماعی رابطۀ بین هویت اجتماعی و تعهد سازمانی با ارتباطات سازمانی در بین کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان و یزد [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 161-180]

  • هویت اجتماعی برند نقش هویت اجتماعی برند بر خوش‌نامی باشگاه از دیدگاه هواداران [دوره 8، شماره 35، 1395، صفحه 83-96]

  • هویت ‌سازمانی تأثیر معنویت اسلامی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعیین نقش میانجی هویت سازمانی (مورد مطالعه: دبیران ورزش مقطع متوسطۀ شهر اصفهان) [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 181-200]

  • هوش سازمانی نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 39، 1395، صفحه 51-72]

  • هوش فرهنگی نقش هوش فرهنگی در تسهیل انسجام گروهی بازیکنان لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 127-142]

  • هوش فرهنگی رابطۀ بین مهارت‌های ارتباطی با هوش فرهنگی و نقش آن در طبقه‌بندی مدیران سازمان‌های ورزشی و ارائۀ مدل [دوره 8، شماره 38، 1395، صفحه 17-34]

  • هوش هیجانی نقش سبک رهبری مربیان لیگ برتر فوتبال در پیش بینی هوش هیجانی بازیکنان [دوره 8، شماره 37، 1395، صفحه 201-218]